duminică, 17 octombrie 2010

Din haos organizat

Salutare,m-am gandit sa continui  pe blogspot  ceea ce am inceput  acum aproximativ  3 ani :un blog din categoria personal dar in care s-au regasit multi din  diferite etape ale vietii.Atunci cand sentimentele  o iau razna ,cand ai trecut de pubertate dar totusi nu ti-ai gasit echilibrul de care vorbesc oamenii de stiinta,cand tristetea a devenit o  stare naturala....atunci devii filosof.Mda ...am trecut si eu cam ca majoritatea dintre voi printr-o perioada a vietii dificila,insa,ca orice om imi pun intrebari ....mai mult sau mai putin existentiale.
  Ca suport  pentru cei ce inca isi cauta un anumit echilibru posturile mele de pe blogul
va vor fi de  mare folos.

Iar povestea continua aici....altaturi de voi!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu